Obserwatorzy

niedziela, 6 lipca 2014

TĘSKNOTA:)

Witajcie:)
Dziś tak nieplanowo i na szybciutko.Nie wiem jak Wy ,ale jak "pozbywam" się dzieci z domu to najpierw się cieszę,potem sprzątam,a gdy już to zrobięto...tęsknię:)Zawsze z tej tęsknoty czeka na moich podróżników w domu jakiś drobiazg.Mimo,że nie było domowników raptem cztery dni to dla Gabuli powstało takie oto zwierzątko o którym z wielkim przejęciem czytałyśmy na blogu IWONKI:)
Poznajecie?????Mam nadzieję,że widać,że to...owieczka:)






 Żeby nie było,że jestem wyrodną matkę:) to dla Grzesia,którego PRZYSIĘGAM moje rękodzieło raczej by nie ucieszyło,jego ukochane żelki w ilości XXL:)

 Do zobaczenia kochani-wypoczywajcie:)KASIA

52 komentarze:

  1. Owieczka jak się patrzy! Wspaniale wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypisz wymaluj owieczka, taka słodka, śpiąca owieczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Ty to wszystko robisz?! Owieczka jest przesłodka i cudna :)
    A z dzieciakami to ja też tak mam - czasami mam ochotę ukręcić im łeb przy samej d...pie, bo mi tak za skórę włażą, żeby tęsknić po 2 dniach, jak gdzieś jadą. Babie nie dogodzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na Twoje "szydełciaki", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest !!! cud, miód, malinka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim przeczytałam posta to zerknęłam na zdjęcia i pomyślałam- jaka piękna owieczka! Podziwiam talent do szydełka, ja za nic nie mogę się tej sztuki nauczyć,

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy już tak mają,że tęsknią ;)
    Owieczka cudna :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A moje dzieci siedzą w domu i nie dają mi okazji, abym za nimi zatęskniła... ;-)
    Owieczka cudna - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać , widać, że to owieczka, w dodatku bardzo urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczna owieczka Kasiu :))) Taka mama to Skarb w domu :)))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny :) fajnie tu :) a moja córka siedzi w domu nie chce nigdzie jechać :) taka domatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owieczka jest przeurocza :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna owieczka! A z dzieciakami to tak jest. Zachodzą za skórę, a potem się tęskni...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna owieczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu widać, że to owieczka:)
    Ja też tęsknię jak dzieci nie ma...:)
    A jak są, to marudzę, że bałagan, że ciągle przed komputerem itd. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje dziecko wyjeżdża w sobotę i już za nią tęsknię!!! Ale też planuję zamach na jej pokój i wielkie porządki ;-)
    Owieczka jak zawsze cudna!
    Udanych wakacji życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu, owieczka jest śliczna i taka lekko rozmarzono-rozleniwiona:))) Chciałabym osiągnąć kiedyś taki błogostan! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodka!!!!!!!!! Wspaniała owieczka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ta ślicznotka do przytulania.Już właścicielka ją zapewne odpowiednio dopieści:)))
    Pozdrowienia posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Owieczka nieco zaspana, ale niewątpliwie to jest owieczka. Słodka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to się mówi dla każdego coś dobrego :) i dzieci zadowolone z prezentów i mama zadowolona z wyjazdu dzieci :) Owieczka wyszła bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu mnie to dopiero czeka :)

    a owca cudowna

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna owieczka ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. to ja jestem wyrodną matką. Zamiast tesknić cieszyłam się wolnością :-))))) ech, kiedy to bylo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Me encantan tus amigurumis!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Owieczka super! Już czekam na nowe prace. Szydełko zaczyna mnie coraz bardziej pociągać. Takie cuda robicie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka, wiesz chętnie kupię spółkę,bo przydała by mi się jakaś kaska no ale niestety nie wiem jakim cudem miałabym to ogarnąć. Mam pewna zagwsotkę

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu czemu tu tak pusto??pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. o jaaaa...jaka słodka :D a nóżki to już ma dosłownie rozbrajające ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę:
    Wielkanoc nadchodzi, więc czas już na porę
    By uśmiechnięty baranek zabeczał na stole
    A z nim kurczaczek przez cały ranek
    Pilnuje pięknych, barwnych pisanek.

    Życzę miłości, nadziei i wiary
    Święconki smaczniejszej od dań Winiary
    W dyngusa wody, by zewsząd prysła
    Alleluja! Jezus zmartwychwstał!
    Zdrowych i radosnych Świat Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi, my name's Minh, and nice to meet you :x

    This's my latest How-to video tutorial: Miniature rose paper flower :x


    Miniature rose paper flower


    Lots of video tutorial how to make paper flower step by step here:


    Tutorial step by step

    Please watch, like, comment and share if you like it :)
    Thank you God bless u :x

    My Youtube

    OdpowiedzUsuń
  32. Owieczka śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami myślę o tym co u Ciebie słychać. Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu, na pewno gdzieś jesteś :-), więc serdecznie pozdrawiam świąteczno-wielkanocnie.
    I mam nadzieję, że nie zrezygnowałaś całkiem ze swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdecznie Cie Kasiu Pozdrawiam :))) A moze juz czas bys wrocila na bloga ? :)) Mam nadzieje ,ze u Ciebie wszystko Dobrze ?? !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu, gdzie jesteś. Wróć do nas, albo napisz słówko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu, zajrzyj, napisz, pokaż, proszę. Tęsknimy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne rękodzieła, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  39. Влияние виагры на зрение. Виагра - это препарат для повышения потенции у мужчин, а также средство для лечения эректильной дисфункции.
    Как и все препараты, содержащие силденафил, виагра оказывает влияние на работу сердца, центральной нервной системы, сосудов и другие органы и системы.
    При передозировке, превышении дозировки, неправильном приеме, использовании некачественных препаратов, побочных действий не избежать.
    Влияние Виагры на сердце
    Влияет ли виагра на сердце?
    Этот вопрос интересует многих мужчин.
    Влияние виагры на зрение. Виагра может быть опасна для зрения
    Большинство мужчин в возрасте от 40 лет и старше имеют проблемы с эрекцией.
    У многих это связано с заболеваниями мочеполовой системы, у других – с ослаблением тонуса мышц.
    Но есть и те, кто столкнулся с проблемой нарушения эректильной функции по причине приема лекарств.
    Например, среди побочных эффектов Виагры и ее аналогов значится повышение риска развития патологии сетчатки глаза.
    Что же делать в таком случае?
    Виагра для мужчин: польза и вред
    Виагра - это препарат для повышения потенции у мужчин.
    Его можно использовать как в лечебных целях, так и для разнообразия сексуальной жизни.
    С недавних пор, этот препарат стал очень популярен среди молодых людей.
    Многие молодые мужчины, впервые попробовав его, предпочитают постоянно использовать Виагру.
    В этой статье мы рассмотрим, как влияет Виагра на зрение и как она влияет на артериальное давление.
    Как Виагра влияет на зрение?
    Влияние виагры на зрение

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń