Obserwatorzy

niedziela, 8 września 2013

I jeszcze raz.....

Witajcie:)
Ponieważ z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogę robić rękodzieła to jak to ujął mój mąż coś mnie ciągle "szczypie w tyłek" i tym samym nie mogę usiedzieć na miejscu.Dlatego też wczoraj np.sprzątałam piwnicę  i znalazłam w przepastnych pudłach  takie obrazki na które może ktoś ma ochotę:)




Obrazki z pierwszego zdjęcia są profesjonalnie oprawione-reszta to moja twórczość własna.Dodam jeszcze ,że clowny z poprzedniego postu nadal można przygarnąć.
Pozdrawiam Was gorąco,a zwłaszcza początkujące pierwszaki i przedszkolaki-noski do góry-będzie DOBRZE!!!!:)

PS/
Dodam jeszcze malowany kiedyś przeze mnie akrylami słoniowy obraz-może komuś przypadnie do gustu:)

18 komentarzy:

  1. kiedyś podobnego chłopca z dziewczynką wyszyłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Kasiu - kusisz

    a ja ostatnio o Tobie myslalam i stwierdzilam,ze maila musze skrobnac bo przegapiam na blogu :)

    te pierwsze dwa to by mnie nawet kusily :) ale moze jakos w realu odbior? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy powód nierobienia wynika z braku czasu, czy jest bardziej poważny?
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki!:) Czy wzór chłopca i dziewczynki z pierwszego zdjęcia jest gdzieś dostępny? Bardzo mnie sie spodobały i chciałabym takowe popełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne hafty zwłaszcza konie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne skarby znalazłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana, jak to dobrze tak sobie czasem na bloga zajrzeć :).
    Kasieńko ja okropnie lubię te kapeluszniki, choć i synek z pieskiem też ma w sobie słodycz, także napisz mi co i jak.

    Buziole zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zainteresowana chłopcem i dziewczynką, proszę o kontakt.
    marapuama@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, to jeszcze raz ja, wysłałam wiadomość w piątek i w sobotę rano.P:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te wyszywane obrazy -są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te obrazy , szczególnie ten malowany - słoniki ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne!
    Szczególnie tr dwa pierwsze bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Me gustan mucho tus trabajos!, tienes un lorito igual que me hijo!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu kochana co u Ciebie? Dawno cię tu nie było Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrazki z dziewczynką i chłopcem bardzo mi się podobają, są urocze:)

    OdpowiedzUsuń