Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

ANIME MANGA:)

Witajcie:)
Moje młodsze dziecko ma ostatnio nową pasję-jest to manga.Dla niewtajemniczonych wyjaśniam,że są to japońskie komiksy z reguły  czarno-białe,gdzie bohaterowie mają charakterystyczne "mangowe oczy".Gabrysia zaczytuje się w tych książeczkach i ogląda ich sfilmowane wersje,czyli anime.Poprosiła mnie ostatnio,czy nie zrobiłabym dla niej takiej "mangowej" dziewczynki.Starałam się bardzo i oto co wyszło z połączenia metody szydełkowo-filcowo-drutowej:)






Zdjęć mnóstwo ,ale nie mogłam się zdecydować.Na ostatnim cukierek między stopami laleczki ma pokazywać proporcjonalnie jej wielkość-ma blisko 60 cm:)Jako włosów użyłam  peruki sylwestrowej(mam jeszcze taką szafirową,którą za pewne też wykorzystam).U nas właśnie rozpoczynają się ferie,a że w drugim ich tygodniu będę miała urlop, to i więcej czasu na szydełko i bloga:).Do zobaczenia-miłego weekendu dla Was:)
KASIA:)

11 komentarzy:

  1. Jest obłędna! Buciki mnie powaliły...i ta spódniczusia ;-) dopracowana w każdym szczególe ;-)) Moja córcia w swoim czasie też szalała za anime. Tyle czasu, a to wciąż modne...
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka też zaczytuje się w mandze, ale i potrafi też narysować takie oczy i całe postacie . Fajna ta lalka wyszła. Fajne ma buty , włosy i oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. My też zaczynamy ferie ! Ależ ta lala ma fioletowe włosy :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawe połączenie technik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu ty to wszystko potrafisz wyszydełkować ;-) Lala jest piękna ;-)! I ma nawet butki ;-) Pozdrawiam buźka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna lala! Super Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ,że dałaś objaśnienie.Bo rzeczywiście nie wiedziałam.A lala jest urzekająco piękna.Prawie 60 cm ,to kawał dziewczyny:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córa też ma faze na mange ale ona rysuje , co najlepsze po zeszytach , szczególnie od religi , ale ksiądz po kolędzie nie był zbulwersowany stanem zeszytu , oglądał i podziwiał rysunki wciśnięte między kolejne cytaty z pisma świętego :D:D Sliczna w ulubionym kolorku violet :D

    OdpowiedzUsuń