Obserwatorzy

wtorek, 21 czerwca 2011

KRÓTKIE POŻEGNANIE

Witajcie!
Mimo,że jestem w ferworze pakowania to jednak muszę do Was zajrzeć i na troszkę pożegnać.Jutro na parę dni wyjeżdzam i mimo,że bardzo się cieszę to jednak malutki smuteczek jest,bo nie mogę Was zabrać ze sobą.Bije się w całkiem obfitą pierś i przyznaje,że zaglądanie do Was i przyjmowanie Waszych odwiedzin u mnie jest to moja codzienna dawka przyjemności,więc będzie mi tego brakować:(
W trakcie wyjazdu będziemy świętować(dokładnie 29 czerwca)-15 rocznicę naszego ślubu.Zdradzę Wam jeszcze,że z moim mężem "chodziłam"baaaaaardzo długo(liczba dwucyfrowa),a że lat mamy....tak średnio,więc trzy czwarte naszego życia jesteśmy razem.I cóż mogę po tych latach powiedzieć,ano"trwaj chwilo,jesteś piękna"........
Pokażę wam krótką ufilcowaną scenkę z naszego  urlopu.
 Z taką miną mój mąż będzie siedział na słońcu i co 5 minut pytał kiedy idziemy do cienia
 Ja twardo będę opalać część zadnią......


 .....i myśleć ile jeszcze mój małżonek wytrzyma.....

 W końcu i tak wylądujemy w cieniu i będziemy patrzeć na pluskające się nasze kloniki(tak nazywane są nasze dzieci ze względu na DUŻE podobieństwo do swych rodzicieli,czyli do nas)
Bardzo gorąco Was pozdrawiam Postaram się dziś jeszcze Was odwiedzić.Do zobaczenia wkrótce.Milion buziaków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

44 komentarze:

  1. cudownego wypoczynku i najpiękniejszej rocznicy!!!
    i wracaj szybko....

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam nadzieje poopalac część zadnia na działce niebawem jutro koniec roku szkolnego oficjalny wiec wreszcie pożyje :)SUPER UDANEGO URLOPU KASIU!!!!!!!i nie spal sie na skwarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu! Najlepsze życzenia z wyprzedzeniem! Wielu kolejnych lat we wspólnym zrozumieniu i miłości!

    Rozśmieszyłaś mnie tą scenką rodzajową, bo u nas jest podobnie z wytrzymałością na słonku!
    Odpoczywaj i ładuj akumulatory! Cudnych chwil w rodzinnym gronie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super scenka, normalnie pękłam ze śmiechu jak czytałam ,odjazdowa i bardzo humorystyczna,ale u mnie jest to samo,ja na słoncu a mąż w cieniu ,tak że chyba faceci tak mają.I udanej imprezy rocznicowej:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku życzę:-) Filcaki jak zwykle fantastyczne zwłaszcza powala mnie minka tego niebieskiego;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej! :) Gratuluję Kasiu taaaakiej rocznicy! I udanego wyjazdu życzę oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i życzę Tobie i Mężowi wielu cudownych dalszych lat , szczęśliwych i pogodnych. I miłego urlopu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje 15 rocznicy i życzę udanego wypoczynku :)
    a scenka fajna ,u nas to raczej ja nie przepadam za opalaniem :)),misiaczki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy ślubu !

    Piękne filcowe ,, misie " ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjjj Kobieto Ty niedobra :)
    uśmiałam się do łez historyjką :)
    a że rżałam na głos, w nagłym przypływie humoru to dzieci obudziłam :))))
    Uwielbiam Twego męża :) tez nie znoszę opalania i lata w ogóle. Złóż mu moje gorące kondolencje :)))
    A tak poważnie to bawcie się dobrze :) wszystkiego naj z okazji rocznicy :)) i wracaj szybciutko, bo będzie bardzo smutno bez Ciebie w sieci :))))

    Buziaki ogromniaste cmok cmok cmok :*****

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy!!! i życzę bardzo udanego wypoczynku :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się dobrze i świętuj ile wlezie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo, gratuluję wytrzymałości współnej! Bawcie się dobrze :)
    A historyjka i tworki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocza historyjka obrazkowa Kasiu. Życzę udanego wypoczynku i duuuużo słonka dla Ciebie oraz miłego cienia dla męża. Wiele serdeczności przesyłam też z okazji rocznicy Waszego ślubu. Trwajcie tak dalej przy sobie w szczęściu i radości. Moc uścisków. A filcaki jak zwykle przepiękne. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Kasiu :)
    o widzisz..ja z moim Mężem też chodziłam baardzo długo,całe 8 lat :) a przed nami dopiero pierwsza rocznica ślubu :)
    Gratuluję Wam tylu lat razem !
    Zanim wyjedziesz zapraszam na moje pierwsze candy !! :)
    http://atelierpauli.blogspot.com/2011/06/moje-pierwsze-candy.html#comments
    Życzę Wam pięknego spokojnego urlopu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wypoczynku i jeszcze 100 lat razem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe, coś Ty kochana pokręciłaś w tych rachunkach... albo chodziliście ze sobą od żłobka ;-)) Ale "trwaj chwilo" dwucyfrowa ;-) diamentowych godów Wam życzę w szczęsciu i miłości!
    No i bawcie się na tym urlopie tak, jak ja się bawiłam oglądając "scenki rodzajowe" ze spieczonym ogonkiem w roli głównej ;-)))
    Reportaż z kózki zaczeka, aż wrócisz!
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede wszystkim Gratulacje i Życzenia Rocznicowe.Wspaniałego wypoczynku .Filcaczki i scenka z ich udziałem cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie i Wracaj wypoczęta i szcześliwa.

    OdpowiedzUsuń
  20. no nooo, kryształowe przed Wami gody :) już teraz naj naj - żeby trwało :)
    a my też w ferworze pakowania będziemy od jutra, bo w piątek wyjazd :) buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Młode małżeństwo, ja w tamtym roku obchodziłam X 2. Życzę Wam samych szczęśliwych dni, podwojonych co najmniej X 2.
    Miłego wspólnego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę wszystkiego jak najlepszego, z okazji Waszej rocznicy, wypoczywajcie dobrze, plażujące filcaczki ze scenki są extra :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Kasieńko, nie wiem,czy zdążyłam jeszcze przed wyjazdem. A chciałam Wam powiedzieć, że cudna z Was para!!! Poza tym znalazłam coś co nas bardzo łączy :DDDD
    Na koniec zaś: udanego, cudnego, niezapomnianego wypoczynku!!!!!
    Buziole Wam i Klonikom :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Słońce niezdrowe, więc dobrze, że małżonek się przed nim ukrywa lepiej odpoczywajcie czynnie a filcaki-zwierzaki fantastyczne jak zawsze. Bawcie się dobrze i najlepszego Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Scenka przecudna,dużo słońca i na urlopie i na zawsze,wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ufilcowana scenka rodzajowa :) U nas było by mniej więcej tak samo!
    Wspaniałego odpoczynku Wam życzę i gratuluję tak pięknej rocznicy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne są te twoje filciaki .
    Miłego wypoczynku .

    OdpowiedzUsuń
  28. zafilcowałaś mnie tą scenką z ... życia wziętą . U mnie wygląda to mniej więcej tak samo , tyle że część zadnią od czasu do czasu zmieniam na przednią ;)
    Miłego odpoczynku i wielu jeszcze chwil pięknych razem !

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasieńko wróciłaś już????????????
    Bom się stęskniła...

    OdpowiedzUsuń
  30. Po mojej krótkiej nieobecności składam serdeczne życzenia z okazji "Kryształowej" rocznicy ślubu, aby Wasza miłość cały czas kwitła i się rozwijała, trwała na wieki i nigdy nie przemijała:-)
    Trzymam kciuki za męża Twego, aby dzielnie znosił te bardzo ciężkie dni, spędzone w promieniach żarzącego słońca:-):-):-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. udanych wakacji :):)scenka swietna , posmialam sie :)oj tak :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego!
    I udanego wypoczynku!
    A scenka - powaliła mnie na łopatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepsze życzenia i wspaniałego wypoczynku :) My w tym roku obchodzimy 1/3 tej rocznicy :)

    Scenka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdeczne życzenia z okazji rocznicy, miłego odpoczynku, a po powrocie zapraszam do siebie na Czereśniowe Candy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych udanych wspólnych lat - no i udanego wypoczynku oczywiście! :) Wracaj do nas prędko bo bez Ciebie to jakoś pustawo w tym blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Scenki fantastycznie opisane, uśmiałam się nieźle:)))))) Miłego urlopu!!!Ty na słońcu, mężuś w cieniu :)))))
    Wszystkiego najlepszego, abyście zawsze się kochali, rozumieli i przyjaźnili!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha świetna opowiastka. Fajnie, że Wasz dzieci są do Was podobne.

    OdpowiedzUsuń
  38. scenka poprostu super :)

    jestem pod wrazeniem jak w krotkim czasie zyskalas tak liczne grono obserwatorow :) super podziwiam prace i zdolnosci i zapraszam do siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacja!!!Stare dobre małżeństwo ;)
    Serdeczne życzenia z okazji rocznicy ślubu :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie, obyście zawsze byi tacy szczęśliwi. Filcaki piękne. też chcę takie:]

    OdpowiedzUsuń
  41. Oglądam i oglądam i napatrzeć się nie mogę jakie to tworzysz śliczności filcowe/././Jak kol wiek jest to robione to dla mnie to czarna magia././. I wracam dale popatrzeć ././.

    OdpowiedzUsuń